مرگ بر گوگل :-#

می رم تو گوگل . روی Gmail کلیک می کنم و مثل همیشه صفحه Log In باز می شه . پایین صفحه یه آیکون جدید نظرم رو به خودش جمع می کنه .


دروغ فوق العاده‌ی گوگل در سرویس ایمیل


Gmail Motion ! روش کلیک می کنم نیم ساعت یارو توضیح میده که باید جلوی وبکم وایستی و یه سری حرکات انجام بدی بعد به قسمت مورد علاقه ات تو Gmail می ری . مثلا اگه به سمت چپ خم شی به Inbox می ری . بعد کلی تعجب شروع می کنم به تمرین این حرکات جلوی وبکم می کنم . شوهر جانم اولش کلی تعجب می کنه . بعد با یه حالت هجومی می یاد جلو می گه " با کی داری چت می کنی ؟ برای کی داری می رقصی ؟ " منم فقط بهش می خندم .


باید چیز جالبی باشد !!!


بعد روی Try Gmail Motion کلیک می کنم ! چشمتون روز بعد نبینه . بعد از کلی زحمات و شک شوهر جان با پیام زیر مواجه می شم !


شما دست انداخته شده اید !!! این فقط یک شوخی 1 آوریل است


الآن آقای شوهر بسیار عصبانیه ! تازه بعد از اینکه بهش نشون دادم که Gmail یه کم آروم شده . ولی بازم هنوز عصبانیه . لعنت به این آپریل و دروغش !


                                                                         (Mrs. This Is)


؟؟؟؟؟+++++؟؟؟؟؟++++++؟؟؟؟؟؟

زیر می زی : قبل از همه چیز سال نو رو تبریک می گم !

زیر می زی 1 : User & Pass خودم رو فراموش کردم مجبور شدم با User & Pass مدیر وبلاگ مزاحمتون بشم .

نظرات 3 + ارسال نظر
SNIPeR یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://esnayper.blogsky.com

هه هه هه !
چه باحال ! :دی

یک بی شعور فهیم دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ http://apercipientbrutish.blogsky.com/

حالا واقعا این موضوع جدیه !؟

تندک دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ

هاهاها ها
خوب سرکار بودی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد