سال نیو :دی

" روزا یکی یکی گذشت ما مرد بار اومدیم و یاد گرفتیم که به زخما رو ندیم . زندگی تلخه ولی Coffee ( کافی ) نیس . بازم من و کیبورد و یه صفحه خالی ، بازم من و دغدغه هامو یه هفته کاری . ایران رو می بینم از تراس خونه ، که آسمونش پر ستاره بوده ، پر احساس خوبه . بهم می گن بمون ، نرو بری بده ". این کل چیزایی بود که از سال 89 یاد گرفتم .


سال 89 واسه من سال خیلی خوبی بود ، پر از اتفاقای بد ! کاش امشب بخوابم و فردا صب که بیدار می شم ببینم واقعا دنیام تغییر کرده . کاش اینجا بمونم و نرم . اگر می رم هم با خانواده برم و دیگه برنگردم چون دیگه از ایران خسته شدم ولی اونجا هم یادتون می کنم . می گن لحظه ی تحویل سال اگه به سحابی جبار نگا کنی آرزوت بر آورده می شه . هر 4 سال یه بار این فرصت پیدا رو می کنی که نگاش کنی . پس امشب نخواب . برو و زل بزن بهش و از ته دلت آرزو کن . چقدر طولانی شد ! از یه مینی مال نویس بعیده ! خلاصه که :


" هر جا که رفتیم ، هر کاری کردیم بازم می کنیم ." و بقیه می گن سال نو شده . خدا کنه امسال واقعا سال نو بشه . در هر حال ، امیدوارم سال 1390 بهترین سال زندگیتون باشه .

اینم والپیپرم برای هوادارام ، " دوست داری منو عکسامو بزار دم قلبت ! " برای دانلود عکس بزرگ باید اکانت وب ما رو خریداری کنید :-))

..............................

زیر می زی : یادش بخیر . عکسی که تو والپیپرم گذاشتم برای سفرمون به همدانه . چقدر خوش گذشت !

زیر می زی 1 : دوستان ، اگه بدی ، خوبی هر چی حلال کنید .

زیر می زی 2 : یه ویده گوشه لب ، یه ویده گوشه لب !


نظرات 4 + ارسال نظر
SNIPeR دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://esnayper.blogsky.com

بخورم عکستو جیگر !

Unicorn دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

عکست تو ... م !!
سال خوبی داشته باشی .

تندک شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

من نمیدونستم به سحابی نیگا کنی آرزوت براورده میشه
یعنی باید ۴ سال صبر کنم؟

یاس یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://enmanam.blogsky.com/

ایشالله سال خوبی باشه براتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد