چرا همه این طورین ):<

نمی دونم چرا اینجا همه این طوری رفتار می کنن

وقتی می خام با یه نفر حرف بزنم باید ده بار صداش کنم

بعد اینکه صداش می کنم هم بر می گرده تا یه کم حرف می زنم روشو بر می گردونه

خوب من می خام یه چیزی رو بهت می گم چرا این قدر ناز می کنی تا جواب بدی

نمی دونم شاید این  مشکل دختراست چون هم کلاسیام این طورین

Raouf ( فارسیش چه طوریه ؟ ) هم بعضی موقع ها این طوری می شه

من زیاد با پسرا دوست نیستم ولی فکر می کنم تو پسرا کمتر باشه

آیا پسرا هم این طوری ؟ هر طور این رفتار خیلی بده

                                  

                                                                    (ℭuerilla ℐirl)


نظرات 3 + ارسال نظر
یک بی شعورِ فهیم دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://apercipientbrutish.blogsky.com/

همه اینطورین ولی درجه شون فرق داره . ولش کن حرفتو بزن .

تندک سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ق.ظ

شاید ملت فک میکنن از درجات باکلاس بودنه بی توجهی به طرف!

محمدرضا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://cinematography.blogsky.com/

ممنون که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد