سال نیو :دی

" روزا یکی یکی گذشت ما مرد بار اومدیم و یاد گرفتیم که به زخما رو ندیم . زندگی تلخه ولی Coffee ( کافی ) نیس . بازم من و کیبورد و یه صفحه خالی ، بازم من و دغدغه هامو یه هفته کاری . ایران رو می بینم از تراس خونه ، که آسمونش پر ستاره بوده ، پر احساس خوبه . بهم می گن بمون ، نرو بری بده ". این کل چیزایی بود که از سال 89 یاد گرفتم .


سال 89 واسه من سال خیلی خوبی بود ، پر از اتفاقای بد ! کاش امشب بخوابم و فردا صب که بیدار می شم ببینم واقعا دنیام تغییر کرده . کاش اینجا بمونم و نرم . اگر می رم هم با خانواده برم و دیگه برنگردم چون دیگه از ایران خسته شدم ولی اونجا هم یادتون می کنم . می گن لحظه ی تحویل سال اگه به سحابی جبار نگا کنی آرزوت بر آورده می شه . هر 4 سال یه بار این فرصت پیدا رو می کنی که نگاش کنی . پس امشب نخواب . برو و زل بزن بهش و از ته دلت آرزو کن . چقدر طولانی شد ! از یه مینی مال نویس بعیده ! خلاصه که :


" هر جا که رفتیم ، هر کاری کردیم بازم می کنیم ." و بقیه می گن سال نو شده . خدا کنه امسال واقعا سال نو بشه . در هر حال ، امیدوارم سال 1390 بهترین سال زندگیتون باشه .

اینم والپیپرم برای هوادارام ، " دوست داری منو عکسامو بزار دم قلبت ! " برای دانلود عکس بزرگ باید اکانت وب ما رو خریداری کنید :-))

..............................

زیر می زی : یادش بخیر . عکسی که تو والپیپرم گذاشتم برای سفرمون به همدانه . چقدر خوش گذشت !

زیر می زی 1 : دوستان ، اگه بدی ، خوبی هر چی حلال کنید .

زیر می زی 2 : یه ویده گوشه لب ، یه ویده گوشه لب !


مرگ یا مرض :-@

در ابتدا جا داره از تمام مخاطبای این وبلاگ عذر خواهی کنم که این وبلاگ چند وقت آپ نشد . دلیلشم عید و خونه تکونی و خرید و فراموش کردن پسوورد و ... بود . در هر صورت ما همچنان هستیم پرچممون بالاست !! حالا بریم سر اصل مطلب :

قدیم قدیما اون موقع که شما هنوز به دنیا نیومده بودید یه جمله ی معروفی بود که می گفت : " اگه کسی چهارشنبه سوری از رو آتیش بپره ، سال آینده به هیچ مریضی و بلایی دچار نمی شه "

داشتم از پنجره بیرون رو نگا می کردم با خودم گفتم : " مریضی یا مرگ مسئله این است ؟! "