مینی مار :-)

خدایا ! این چه وضع جامعه است . یا مارو آدم کن یا آدمو مار !

                                                                                

                                                                                   (Ar!eF)

...................

زیر می زی : همین جا قصد دارم یه سنت حسنه رو پایه گذاری کنم ! از هر کی که این پست رو می خونه خواهش دارم ، که در آخر پست های وبلاگ خودش یه سایت جالب رو معرفی کنه !

اینم اولیش از خودم !

نشد :-(

ممنون از کمک هاتون ولی هر کاری کردم نشد که نشد . با این سرعت پایین اینترنت کلی طول کشید که Inbox آیدیمو باز کردم تمام کارهایی که گفته بودید کردم ولی باز نشد . به خاطر همین از این به بعد اسمامونو پایین پستا و کامنتا می نویسم تا شما بفهمید که اینا رو نوشته .



                                                                                                        (Mrs.This is)